keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Pohdiskeluja

Heippa! Oon tässä tällä viikolla mietiskelly omana itsenä olemista. Se on vähän ristiriitainen käsite oon joskus vähä nuorempana ajatellut etten pysty olemaan oma itseni kaikkialla. Mut nyt oon alkanut ajattelemaan, että ihmiset yleensä käyttäytyy eritavalla eri ihmisten seurassa ja ne on silti oma itsensä, mut ns eri rooleja eri kavereiden kanssa yms. Mut sit toisaalta monet ihmiset on taas ujompia jos ne on isossa porukossa. Ja se on kyllä ihan totta koska, kun on isossa porukassa tuntuu ettei saa suuvuoroa. Mut se että, oma itsensä voi olla monella tavalla. Ja yleensä ihmisillä on ne monta roolii harva käyttäytyy kaikkien kanssa samalla tavalla. Mut näihin ajatuksiin lopetan! Hyväää viikkoo <3 ps. Teille positiivista, että oon kipee niin oon postaillu paljo enemmän :)































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti